loading...

نمایندگی لباسشویی هیوندای در مشهد

بازدید : 0
چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403 زمان : 15:58


خلل در پیروزی الکترونیکی
برهان ارور e8 ماشین لباسشویی دووبرد دستگاه مهم ترین بخش ماشین لباسشویی میباشد. پیروزی فرمانده دستگاه میباشد و امر‌ها و امرها را به بقیه قطعات می‌فرستد. زمانی پیروزی وخیم باشد، رابطه موفقیت با دیگر قطعات لباسشویی جدا می شود و دستورات و امر‌ها به قطعات صادر نمایندگی لباسشویی هیوندای در مشهد نمی شود.
فساد سیم‌کشی داخلی
سیم کشی مربوط به موتور و سوکت‌ها درصورتی که که مبتلا مشکل و فساد باشند، کارایی موتور لباسشویی را پایین اثر قرار میدهند و مختل می‌نمایند.
روش رفع ارور e8لباسشویی دوو
انگیزه ارور e8 لباسشویی دووارور e8 یک ارور اساسی و مهم در لباسشویی دوو میباشد که می بایست برای رفع این ایراد به سراغ تعمیرکار لباسشویی دوو بروید به دلیل آن که پژوهش و رفع این ارور به مهارت و تخصص بالایی نیاز داراست. ولی ما درین بخش تنها برای شناخت با روند رفع ارور e8 لباسشویی دوو مختصرا این پروسه را ذکر می کنیم.
1. توازن مطلوب جامه‌ها
در او‌لین و معمولی‌ترین مرحله بایستی لباسشویی را بی صدا کرده و درب لباسشویی را گشوده نمایید و خرقه‌ها را تحلیل نمایید. خرقه‌ها در حالتی که توازن اشتباه داشته باشند و یا این که هنگفت ‌خیس از حد مجاز باشند سبب ساز ارور e8 در لباسشویی دوو میگردند.
2. رسیدگی اتصالات داخلی موتور
می بایست اتصالات داخلی موتور بوسیله تکنسین تعمیر اسباب و اثاث خانگی پژوهش شوند و در شکل قطعی و فساد بایستی رفع شوند.
3. بده بستان کلکتور
در مرحله سپس تعمیرکار می بایست موقعیت کلکتور را تحقیق کند در شکل مشکل و فساد این قطعه می بایست ردوبدل خواهد شد.
4. تعمیر یا این که بده بستان بلبرینگ
در حالتی‌که بلبرینگ‌ها وخیم شوند، دیگر کلکتور نمی‌تواند به راحتی گردش نماید و در کوشش موتور نقص‌ به وجود میاید. درصورتی که تکنسین انگیزه ارور را در فساد بلبرینگ‌ها تشخیص دهد بایستی بلبرینگ‌ها تعمیر و یا این که بده بستان شوند.
5. ردوبدل سنسور تاخو
سنسور تاخو در لباسشویی دوو مسلما بایستی تاخوی منحصربه‌فرد خویش لباسشویی دوو باشد. تعمیرکار لباسشویی دوو بایستی از قطعه منحصر لباسشویی دوو که اورجینال باشد به کار گیری نماید.
6. بده بستان ذغال موتور
ذغال موتور در تاثیر حفظ نکردن از لباسشویی ساییده و یا این که آحاد میشود. همینطور در‌حالتی که ذغال موتور مبتلا شکستگی خواهد شد، کارایی موتور مبتلا مشکل می‌گردد. در‌این مواقع بایستی ذغال موتور عوض گردد.
7. تعمیر پیروزی الکترونیک دستگاه
در صورتیکه مجموع موردها بالا رسیدگی شوند و گونه های از این قطعات نباشد به احتمال زیاد موفقیت الکترونیک دستگاه در گیر نقص‌ میباشد. تعمیرکار لباسشویی بایستی موفقیت و اتصالات فی مابین موفقیت و موتور ماشین لباسشویی را پژوهش و عیب یابی نماید.
صحبت نهایی
ارور e8 لباسشویی دوو، یک ارور اصلی و در عین هم اکنون غیر رایج میباشد که بایستی در هنگام مواجه با آن سریعا لباسشویی را بی سروصدا و مبادرت به رفع آن نمائید. این ارور در لباسشویی دوو، دلالت بر مشکلی در موتور لباسشویی داراست و گزارش میدهد که همت موتور مبتلا انواع شد‌ه‌است. برای جستن انگیزه ارور لباسشویی دوو عالی میباشد از کارشناس در‌این دستور یاری گرفت. ما در‌این نوشته‌علمی انگیزه‌های متداول بروز ارور e8 و فرآیند رفع این ارور را مختصرا تفصیل دادیم. اشکار میباشد برای برطرف کردن نقص‌ و ارور e8 بایستی با تعمیرکار لباسشویی تماس حاصل نمایید و عیب یابی و تعمیر آن را به دست تعمیرکار لباسشویی بسپارید و از هر سیرتکامل مبادرت خودسرانه برای تعمیر لباسشویی دوری کنید.

بازدید : 0
دوشنبه 24 ارديبهشت 1403 زمان : 15:42


خلاصه ای از برهان استعمال فرنگی ها از دو لباسشویی

انگیزه به کارگیری از دو ماشین لباسشویی در آن سوی مرز نمایندگی لباسشویی هیوندای در مشهد چیست؟
در واقعیت یک کدام از این ماشین لباسشویی ها تنها برای شستشو و دیگری منحصر کم آب کردن میباشد.
این دو متاع در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند تا بعداز شست و شو با دستگاه دیگری پروسه کم آب کردن را شروع کنیم.
خصوصیت های به کار گیری از دو ماشین لباسشویی
به کارگیری از دو ماشین لباسشویی سبب ساز گردد تا به یک دستگاه فشار بالایی وارد نشود
در حالتی که که هر ماشین لباسشویی بخشی از عمل را اجرا دهد، فشار کمتری نسبت به‌این که ضمن شستشو، پروسه کم آب کردن را اجرا دهد، بر آن وارد می‌گردد
شستشو و کم آب کردن ماهر به وسیله هر ماشین لباسشویی یک کدام از دلایل مهم جاری ساختن این شغل میباشد
لاندری روم (Laundry Room) چیست؟
لاندری روم اتاقی میباشد که در آن دو ماشین لباسشویی قرار میگیرد
لاندری روم چه کاربردی داراست؟
غیر وابسته کردن ماشین لباسشویی از آشپزخانه
حس نکردن صدای ماشین لباسشویی در منزل
اجزای مهم لاندری روم
در بیشتر این اتاق ها شاهد استعمال از آن تحت عنوان مکانی برای معلق کردن خرقه های منزه و آلوده، میز اتو، اتو، قفسه برای قرار دادن جامه، سبد خرقه های آلوده و کثیف و رخت آویز هستیم
میتوانید تک تک مواد شستشو و منزه کننده را در‌این اتاق قرار دهید، چرخ لباس دوزی، سینک و یا این که حتی کمددیواری و قفسه های گوناگون را درین اتاق قرار دهید
دلایل به کارگیری از دو ماشین لباسشویی
معمولا در اکثر منزل های آن سوی مرز شاهد یک اتاق منحصر شستشو هستیم.
به‌این اتاق لاندری روم می‌گویند که در اکثر منزل های میانگین و بلندمرتبه مشهود است.
معمولاً دو ماشین لباسشویی در اتاق لباسشویی وجود دارااست.
در واقعیت یک کدام از این ماشین لباسشویی ها تنها برای شستشو و دیگری منحصر به فرد کم آب کردن میباشد.
این دو فرآورده در کنار یکدیگر قرار میگیرند تا بعد از شست و شو با دستگاه دیگری روند کم آب کردن را شروع کنیم.
دلایل استعمال از دو ماشین لباسشویی
در مجموع پس از این که قصد دارید در منزل ای معاش نمائید، در‌حالتی که آن منزل دارنده لاندری روم باشد، دو ماشین لباسشویی در منزل وجود دارااست. در واقع این دو فرآورده و یک‌سری اقلام دیگر معمولا برای خانه می‌باشند و خیر برای فرد خاصی. اما در برخی موردها ممکن میباشد این دو مال در خانه مو جود نباشد و شخص بومی بایستی آنها را مستقل خریداری نماید.

بازدید : 0
چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403 زمان : 11:53


خلاصه ای از شایسته ترین جای برای قرار دادن ماشین لباسشویی
شایسته ترین محل نصب لباسشویی
لباسشویی به طبع بایستی در حدود پریز برق، لوله کشی آب و سیستم تخلیه نمایندگی لباسشویی هیوندای در مشهد فاضلاب باشد.
در سوئیت های خرد لباسشویی را در کجا در اختیار بگذاریم؟
چنانچه منزل شما تعدادی پرتی داراست، می‌توانید به نوعی لباسشویی خویش را با آن هماهنگ فرمایید تا فضای بسیار مقداری از آشپزخانه شمارا اشغال نماید.
با استعمال از کابینت های جان دار در آشپزخانه میتوانید لباسشویی را به نوعی نهفته فرمائید.
در شرایطی‌که قصد نصب کابینت در آشپزخانه خویش را دارید، می‌توانید مکانی برای قرار دادن ماشین لباسشویی خویش پیاده سازی نمائید، بنابراین ماشین لباسشویی شما در یک جای معلوم قرار می‌گیرد و کمتر در مشاهده کرد خواهد بود.
قرار دادن لباسشویی در بالکن قابلیت و امکان داراست؟
یک محیط مانند کابینت برای ماشین لباسشویی خویش پیاده سازی فرمایید تا از باران و برف احتمالی حفظ نماید.
پیشنهاد میشود با امداد کابینت ساز یک جای مطلوب و ضد آب صحیح نمائید و آنگاه ماشین لباسشویی خویش را در بالکن قرار دهید.
این شغل منجر می گردد باران و برف به لباسشویی شما زخم نرساند.
به کارگیری از دستشویی برای قرار دادن لباسشویی
در توالت کابینت صحیح فرمایید و محل قابل قبولی را برای قرار دادن لباسشویی در حیث بگیرید.
همت نمایید طوری پیاده سازی فرمایید که با آب تماس نداشته باشد.
استعمال از پرده منحصر خزینه و قرار دادن لباسشویی در خزینه
در صورتی‌که قصد دارید لباسشویی را در درون خزینه قرار دهید، سفارش میشود قطعا از پرده اختصاصی استعمال نمایید تا آب با دستگاه واکنش نکند.
میتوانید با به کارگیری از کابینت های ضد آب، از بروز مشکلاتی مانند اتصالی پرهیز نمایید.
نام اتاق منحصر به فرد ماشین لباسشویی چیست؟
لاندری روم اتاق منحصر به فرد لباسشویی، خرقه های آلوده و پاک، ماده های شوینده و اتو میباشد.
می‌توانید سینک، اتو، میز اتو، ماده های شوینده و حتی رخت آویز اضافه نمائید.
شایسته ترین محل نصب لباسشویی
یکی‌از سوال های متداول مرتبط با قرار دادن ماشین لباسشویی در منزل و آشپزخانه میباشد. هنگام قرار دادن ماشین لباسشویی می بایست به یک‌سری فاکتور بسیار اصلی اعتنا نمایید:

ماشین لباسشویی بایستی مجاورت لوله آب باشد.
ماشین لباسشویی می بایست در حدود سیستم تخله آب باشد.
مجاورت بودن به پریز برق یکی از دیگر از نکات مهمی میباشد که بایستی به آن اعتنا کرد.
شایسته ترین محل نصب لباسشویی
در منزل های گرانقدر و به اصطلاح گران قیمت اتاقی به اسم لاندری روم برای قرار دادن ماشین لباسشویی در لحاظ گرفته گردیده‌است. ولی این اشتباهات معمولا برای اشخاصی که آشپزخانه یا این که منزل کوچکی دارا‌هستند پیش خواهد آمد. ولی مکان نگرانی وجود ندارد چون حتی‌در منزل های خرد نیز می قدرت ماشین لباسشویی را در جایی قرار بخشید که کمتر به دیده بیاید و فضای متعددی را اشغال نکند. آغاز همت فرمایید مکانی در حدود لوله های آب، سیستم تخله آب و پریز برق پیدا نمائید.

بازدید : 7
دوشنبه 17 ارديبهشت 1403 زمان : 15:10


در صورتیکه می‌پندارید برای از دربین بردن لکه های عمیق روی جامه نوزاد چه می بایست کرد؟ بایستی بگوییم که صرفا خط مش به کار گیری از آبژاور های طبیعی مانند آبلیمو میباشد. کافی میباشد پاره ای از آن را روی لکه خرقه بریزید، یه خرده طاقت نمایید و در غایت خرقه را بشویید. بدین ترتیب میتوانید فارغ از به خطر پرت کردن سالم نوزاد از شر لکه های خویش خلاص گردید. هیچوقت فراموش نکنید که مواد شیمیایی می‌توانند برخورد های دورازشوخی روی پوست نوزاد شما ساخت نمایند و باعث به حساسیت و عفونت خواهد شد که همینطور می‌تواند سبب بثورات، کهیر، نمایندگی لباسشویی هیوندای در مشهد جوش و بریدگی گردد.
نکات اصلی در ارتباط با شستشوی جامه نوزادان
در شستشوی خرقه نوزاد بایستی به یکسری نکته بسیار اصلی اعتنا نمایید که درپی به صورت تکمیلی به کلیه این موردها اشاره خوا هیم کرد:

روش شستن جامه نوزاد بعداز خرید
بینش از در بین بردن لکه های خرقه نوزاد
گزینش شوینده مطلوب شستشوی خرقه نوزاد
تهیه دمای آب پیش از شست و شوی خرقه نوزاد
روند کم آب کردن جامه نوزاد
شستشوی خرقه نوزاد بعداز خرید
مشاهده گردیده‌است که پوست اکثری از نوزادان بعد از نخستین دفعه پوشیدن خرقه تازه آلرژی آرم می‌دهد و جوش میزند. فرقی نمی نماید خرقه نوزاد را در منزل بدوزید یا این که از دکان بخرید. هر جامه جدیدی که بچه شما میپوشد، می بایست آغاز شسته خواهد شد. از آن جایی که نوزادان پوست حساس تری نسبت به بزرگسالان دارا‌هستند، شستن جامه های خردسال ها و نوزادان پیش از استعمال فقط منش مطمئن برای پرهیز از زخم به پوست میباشد. در عین اکنون فراموش نکنید که شوینده ای که به کارگیری می‌کنید بایستی برای نوزادان مطلوب و ملایم باشد. بخش اعظمی از مغازه ها سایز خرقه را روی برچسب نشانه میدهند. اعتنا داشته باشید که پیش از شستن خرقه های خردسالان، این برچسب را بردارید تا پس از شست و شوی شاهد آن‌ها نباشیم.

Washing baby clothes after purchase

قبل از شستشوی لکه ها را از دربین ببرید
شما تحت عنوان یک مامان در معرض تبلیغات گوناگون مرتبط با نوزاد و تولید ها آن میباشید. تولید ها لکه‌ بر را می‌ توانید برای نظافت کردن بعضی لکه‌ ها از خرقه‌ های نوزاد در هنگامی که به ماده های شوینده در منزل دسترسی ندارید تهیه و تنظیم نمائید. خرقه‌ های طفل اکثر اوقات به شیر، ادرار و موردها دیگر کثیف می‌باشند. خوب میباشد پیش از شستشو کثیفی ها را منزه فرمائید تا از تمیز شدن باکتری ها و پاک بودن جامه ها مطمئن گردید. برای پرهیز از لکه های متفاوت به موارد ذیل دقت فرمائید:

برای از میان بردن لکه های پروتئینی مانند لکه شیر، بزاق و خوراک می‌توانید خرقه ها را در آب سرد یا این که گرم و صابون خانگی تر نمایید.
برای از میان بردن لکه های چرب مانند روغن طفل، پماد، کرم و … از نشاسته یا این که پودر به کارگیری فرمائید. در شرایطی‌که لکه قطور میباشد، می‌توانید از برس های منحصر به فرد خرقه نوزاد به کارگیری فرمایید.
از محلول آب و سرکه سپید یا این که آب و الکل برای از در بین بردن لکه میوه، نوشیدنی و مربا به کار گیری نمائید.
می‌توانید از محلول آب گرم صابون خانگی یا این که آمونیاک برای نظافت کردن لکه های ادرار و مدفوع به کارگیری نمایید.
تعیین شوینده مطلوب شستشوی جامه نوزاد
پیش از شستن جامه نوزاد، می بایست ماده های شوینده مطلوب نوزاد را خریداری نمایید. مدام در قفسه های دکان ها ماده های شوینده با برندهای گوناگون وجود دارااست. بعضا از کودک ها به محصولاتی که بوی خاصی دارا هستند، آلرژی دارا‌هستند. بدین ترتیب برای این که پوست نوزاد آلرژی پیدا نکند، عالی میباشد از آغاز با ماده شوینده سوای رایحه به کارگیری نمائید. تعیین ماده های شوینده بسیار اصلی میباشد. ماده شوینده و خوشبو کننده برای تندرست پوست نوزاد و همینطور پوشیدن خرقه های آغشته به آنان قادر است برای پوست نوباوه حساس باشد. برای شستن جامه های خردسال ها عالی میباشد از شوینده های سوای آنزیم، خوشبو کننده و وایتکس استعمال فرمائید. شوینده های مایع برای جامه های نوزاد نیز توصیه میشود، چون سریع خیس از پودرهای ریز از الیاف جامه تمیز می‌شوند.

شستن خرقه با به کار گیری از لباسشویی نوزاد خیر فقط شایسته ترین طریق شستشو میباشد و برای اینکه شایسته ترین سود را بگیرید و به پوست نوپا آسیبی نرسانید، می بایست از شایسته ترین شوینده خرقه نوباوه نیز استعمال نمائید.
بخش اعظمی از اشخاص در تعیین فی مابین پودر ماشین لباسشویی یا این که مایع شک و تردید دارا هستند و می‌گویند شایسته ترین ماده شوینده برای شستن خرقه بچه مواد شستشو ای میباشد که بوی کمتری داشته باشد و سریع در آب حل گردد.
هر چه معیار حلالیت مواد شستشو در آب بیشتر باشد، سریعتر از خرقه خردسالان تمیز میگردد.
هنگام شستن جامه های نوزادان، استعمال از مایع لباسشویی قابل شستشو با دست پیشنهاد میشود.

بازدید : 8
پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 زمان : 12:19


خلاصه ای از کیفیت برطرف کردن گرفتگی لوله فاضلاب لباسشویی

ماشین لباسشویی چه گونه شغل می نماید؟
زمانی که ماشین لباسشویی در درحال حاضر شستشو میباشد، موتور پمپ تخلیه در بر خلاف جهت عقربه های ساعت میچرخد و اذن می‌دهد آب از باطن ماشین نمایندگی لباسشویی هیوندای در مشهد عبور نماید.
وقتی که فرصت تخلیه فرا می‌رسد، پمپ تخلیه با آب مالامال میگردد و موتور برعکس می‌گردد تا آب از روش شیلنگ تخلیه جریان یابد.
پمپ از فشار هوا برای خروج آب از شیلنگ تخلیه و بیرون شدن از دستگاه به کارگیری می نماید.
در غایت، آب از روش شیلنگی که به لوله تخلیه یا این که مستقیماً به سیستم فاضلاب منزل وصل گردیده و به سپتیک تانک یا این که سیستم فاضلاب شهری پیوند میخورد، جریان مییابد.
تشخیص گرفتگی لوله فاضلاب لباسشویی
برای ایفا تشخیص، بایستی ماشین را آکنده از آب نمائید و به مکان شستن جامه ها، آن را روی تخلیه قرار دهید.
پیش از تخلیه در فاضلاب، مطمئن گردید که به خیر و خوبی میتوانید همگی رخداد هایی که در هم اکنون فیس دادن میباشد را ببینید.
فورا بعد از تخلیه آب دستگاه را بدون صدا نمائید.
چیزی که بایستی به آن دقت نمایید طرز خروج آب از لوله در هنگام تخلیه میباشد.
در‌حالتی که در ثانیه های اولیه آب زیر فشار از لوله فاضلاب بیرون گردد به‌این معنا میباشد که لوله به طور کامل مسدود گردیده است.
ولی در صورتیکه جریان آب بسیار نماید میباشد و تخلیه آن مجال متعددی می‌برد، به‌این مضمون‌ میباشد که گرفتگی در لوله بیشتر میباشد.
انگیزه گرفتگی لوله فاضلاب ماشین لباسشویی
مو های بلندی که یار و همدم با جامه ها وارد ماشین لباسشویی میشوند.
پرزهای جامه و پارچه
گرد و غبار درون پارچه و جامه
گل و لای
رسوب
چربی
اجناسی که در لوله ها می‌افتند
چه‌گونه لوله فاضلاب لباسشویی را گشوده کنیم؟
به کارگیری از آب گرم یاور با پاک ‌کننده کارکشته
از جاروبرقی به کارگیری نمائید
به کارگیری از فنر
مخلوط جوش شیرین و سرکه برای باز کردن لوله فاضلاب لباسشویی
طرز پرهیز از گرفتگی لوله فاضلاب لباسشویی
پس سپری شد از هر عصر از مواد ضد جوش به کار گیری فرمایید.
پس سپری شد از هر زمان از آب گرم به کار گیری نمائید.
خدمت ماشین لباسشویی یکی‌از شایسته ترین شیوه ها برای دوری از انسداد لوله فاضلاب لباسشویی است.
ماشین لباسشویی چه طور شغل می نماید؟
پیش از اینکه به مسائل دفع ماشین لباسشویی بپردازیم، بیایید نگاهی به روش سعی ماشین لباسشویی بیندازیم.

وقتی که ماشین لباسشویی در درحال حاضر شستشو میباشد، موتور پمپ تخلیه در بر خلاف جهت عقربه های ساعت میچرخد و اذن می‌دهد آب از درون ماشین عبور نماید.
وقتی که مجال تخلیه فرا میرسد، پمپ تخلیه با آب مالامال می گردد و موتور برعکس می‌گردد تا آب از روش شیلنگ تخلیه جریان یابد.
پمپ از فشار هوا برای خروج آب از شیلنگ تخلیه و بیرون شدن از دستگاه به کارگیری می نماید.
در غایت، آب از روش شیلنگی که به لوله تخلیه یا این که مستقیماً به سیستم فاضلاب منزل وصل گردیده و به سپتیک تانک یا این که سیستم فاضلاب شهری پیوند می خورد، جریان می‌یابد.

بازدید : 5
چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 زمان : 14:22


جرمگیری زمان‌ای ماشین لباسشویی
یکی راه‌حل‌هایی که منجر ارتقا ارتفاع قدمت و همینطور سعی ماشین لباسشویی شما میگردد، جرمگیری زمان‌ای آن میباشد. برای ایفا این فعالیت مایحتاج میباشد که ماشین لباسشویی خالی از هر سیرتکامل جامه باشد. بعد از آن می بایست پودر و یا این که قرص جرمگیر را در باطن محیط شوینده گذارده و نرم‌افزار Cotton یا این که Drum Cleaning را تعیین فرمایید. بعداز این که شستشو به پایان رسید، مایحتاج میباشد که درب ماشین لباسشویی را به بازه نیم ساعت گشوده بگذارید. به مکان قرص جرمگیر می توانید از سرکه، آب و جوش شیرین نمایندگی لباسشویی هیوندای در مشهد استعمال فرمایید.

صحبت نهایی

تخلیه نشدن آب ماشین ظرفشویی یک کدام از مشکلاتی میباشد که ممکن میباشد هر شخصی آن را تجربیات نموده باشد. در شکل بروز این خلل آغاز بایستی نسبت به تحقیق پمپ، شلنگ و غربال مبادرت فرمایید. در‌این نوشته‌ی علمی به نظارت دلایلی که منجر می‌گردد تخلیه آب ماشین لباسشویی دوقلو به نیکی ایفا نشود، پرداختیم. همینطور طریق تخلیه کردن آب ماشین لباسشویی را در مواقع اضطراری کاملا تفصیل دهیم.
انگیزه نشت آب از ماشین لباسشویی
انگیزه نشت آب از ماشین لباسشویی معمولا به جهت به کارگیری زمان بر دوران یا این که خطا از ماشین لباسشویی واقعه بیافتد. آبریزی لباسشویی یک کدام از ایرادات رایج ماشین های لباسشویی است. نشت آب از ماشین لباسشویی به جهت اینکه آب در کنار برق قرار میگیرد ممکن میباشد خطرناک باشد. به همین برهان فارغ از اعتنا به اینکه نشت آب به چه معیار میباشد می بایست سریعا برای رفع این نقص‌ طرح ریزی کرد.

زمان مرتبط: فراگیری تعمیرات اسباب و اثاث خانگی (زمان جامع)

استدلال نشت آب از ماشین لباسشویی و عیب یابی ظریف آن
با فهمیدن ظریف این دلایل میتوانیم از این رخداد تا حد متعددی دوری کنیم. درپی دلایل احتمالی نشب آب از ماشین لباسشویی را در یک لیست بی نقص معرفی می‌کنیم.

نشتی، گرفتگی و یا این که پوسیدگی شیلنگ ماشین لباسشویی
فساد پمپ تخلیه و شیوه خطا نصب شلنگ تخلیه لباسشویی
مشکل در روزنه ورودی آب به ماشین لباسشویی
پوسیدگی یا این که هرگونه خلل در لاستیک به دور درب
آبگیری مداوم و بیشتراز حد ماشین لباسشویی یا این که عدم آبگیری آن به جهت مشکل در امکانات آبریزی
رسیدگی پیاله نمد، بلبرینگ و دیگ
خلل نشت آب به جهت فساد جاپودری لباسشویی
فساد سوئیچ ماشین لباسشویی
رفع اختلال نشت آب از ماشین لباسشویی
در‌پی نوشته‌علمی به سراغ رفع خلل نشت آب از ماشین لباسشویی میرویم و مورد ها مذکور در ابتدا را یک به یک پژوهش میکنیم.

بازدید : 4
دوشنبه 3 ارديبهشت 1403 زمان : 9:55


ارور FE ماشین لباسشویی سامسونگ
سبک هایی از لباسشویی های سامسونگ که مجهز به سیستم ایرواش می باشند در شکل فساد حرفه کم آب کن یا این که یکی‌از قطعات سیستم ایرواش با ارور FE روی شیت نمایشگر ماشین لباسشویی مواجه خواهند شد. هرگاه سیستم لباسشویی وجود خلل در سیستم ایرواش را تشخیص دهد ارور FE نمایان میشوذ و برای برطرف کردن آن شما می بایست سریعا با تعمیرکار لباسشویی نمایندگی لباسشویی هیوندای در مشهد تماس حاصل نمایید.

تعمیر موتور لباسشویی با تضمین طومار دارای اعتبار تعمیرات به وسیله راءس تخصصی تعمیرات اثاثیه خانگی تعمیرخونه در سراسر طهران ، کرج ، قزوین با پیک بدون پول برای اخذ و تحویل لباسشویی درب منطل اعمال می گردد و در فرایند تعمیر موتور لباسشویی تعمیرخونه فقط و صرفا از قطعات اورجینال و فابریک استعمال میکند.

ارور CE ماشین لباسشویی سامسونگ
در صورتیکه دمای آب لباسشویی بیشتراز حد نیاز بالا باشد ارور CE اکران داده شود. فساد سنسور دما ، فساد هیتر و موفقیت الکترونیک لباسشویی های سامسونگ می‌توانند باعث به ارور CE شوند. برای پژوهش و رفع ارور CE بایستی با تعمیرکار زبده تماس حاصل نمایید.

ارور AE ماشین لباسشویی سامسونگ
انقطاع شدن رابطه فی مابین موفقیت اساسی و بقیه پیروزی های دستگاه انگیزه اکران کد غلط و ارور AE در ماشین لباسشویی های سامسونگ گردد. فساد اتصالات ، وجود اتصالی یا این که فساد یکی‌از پیروزی های لباسشویی های سامسونگ سبب به بروز این غلط گردیده و می بایست سریعا نسبت به تعمیر دستگاه مبادرت گردد.

به طبع بخوانید: تعمیر موفقیت الکترونیکی لباسشویی

موفقیت اساسی لباسشویی های سامسونگ دارنده سیستمی غامض می باشند که در شکل بروز کوچیک ترین اشتباهی در پروسه تعمیرات آنان هزینه هنگفت ردوبدل موفقیت را برای مشتری بدنبال دارااست. تعمیرخونه با متخصصان مجرب در قضیه تعمیرات اسباب و اثاث خانگی بخصوص تعمیرات لباسشویی به شما تضمین طومار متعبر تعمیرات ارائه می دهد تا نگرانی بابت تعمیر لباسشویی سامسونگ خویش نداشته باشید.

ارور EA ماشین لباسشویی سامسونگ
وقتی که موتور لباسشویی شما به صدق کار نکند یا این که سنسور تاخو (سنسور تشخیص بدور موتور) توانا به تشخیص واحد سنجش بدور موتور لباسشویی شما نباشد ارور EA روی برگه اکران لباسشویی Samsung شما نمایان می گردد. برای رفع این ارور می بایست سنسور تاخو ، موتور لباسشویی ، موفقیت اساسی ، اتصالات ، خازن ها و رله های لباسشویی به اعتنا آیتم تحقیق قرار بگیرند تا در شکل وجود خلل در هرکدام از این قطعات نقص‌ برطرف گردد تا از وصال جراحت های دور از شوخی خیس به ماشین لباسشویی شما پرهیز خواهد شد.

آیا میدانستید که تعمیرخونه برای مواقعی که تعمیر لباسشویی شما در خانه قابلیت و امکان پذیر وجود ندارد پیک مجانی برای حمل و نقل ماشین لباسشویی شما به کارخانه داشته و بعد از تعمیر دستگاه آنرا بصورت بدون پول درب خانه به شما تحویل می دهد؟

بازدید : 14
پنجشنبه 30 فروردين 1403 زمان : 12:10


بده بستان موفقیت ماشین لباسشویی
پیروزی الکترونیکی چیست؟
موفقیت الکترونیکی (Electronic Control Board) درواقع مغز و دستور دهنده به تک تک دستگاه میباشد. مجموع شغل ها و کارهایی که ماشین لباسشویی ایفا میدهد از پیروزی الکترونیکی فرمان می‌گیرد. فارغ از موفقیت الکترونیکی ماشین لباسشویی هیچوقت پر‌نور نمی‌شود و هیچ کاری نمایندگی لباسشویی هیوندای در مشهد ایفا نمی دهد.

پیروزی الکترونیکی دستور شستن جامه ها و کلیه فرآیند را به ماشین لباسشویی می‌دهد. حتی تنظیماتی که ما بر روی دستگاه ایفا میکنیم به پیروزی الکترونیکی فرمان میدهد که‌این عمل را اجرا دهد.

چرا بایستی موفقیت ماشین لباسشویی را بده بستان کنیم؟
صرفا علتی که می قدرت برای ردوبدل پیروزی ماشین لباسشویی در حیث گرفت این میباشد که پیروزی خلل داشته باشد. درصورتی که که پیروزی لباسشویی مبتلا هر مشکلی باشد می بایست آن را یا این که تعمیر کرد و یا این که بده بستان نمود.

غرض این یادگرفتن بر این میباشد که شما می‌خواهید پیروزی حاد گردیده را از جا در بیاورید و پیروزی جدیدی بر روی دستگاه خویش نصب نمایید. همگی فرایند به طور تصویری میباشد.

ممکن میباشد دستگاه ماشین لباسشویی شما پاره ای با این یادگرفتن فرق داشته باشد البته در غایت 80% عمل یک کدام از میباشد. در فیض این فراگیری برای شما قطعا موءثر خواهد بود.

فراگیری تصویری ردوبدل پیروزی ماشین لباسشویی
مرحله اولیه: دستگاه را از برق خارج بکشید.
در اولی مرحله قطعا آغاز دستگاه را از برق خارج بکشید. هیچ وقت این نکته را فراموش نکنید.

مرحله دوم: مفتوح کردن پنل بالای دستگاه
با به کارگیری از پیچ گوشتی اختصاصی که ممکن میباشد چهار گوش یا این که شش گوش باشد پیچ های دور و بر دستگاه را گشوده نمائید. آن‌گاه به آرامی پنل را از سمت عق به جلو بکشید تا از جا در آید. این شغل را به آرامی جاری ساختن دهد. همینطور موقع غیروابسته کردن پنل مواظب باشید که به لوله ها و سیم کشی باطن دستگاه آسیبی نرسد.
مرحله سوم: موفقیت الکترونیکی را از دستگاه مستقل فرمایید.
سفارش میکنیم پیش از مفتوح کردن سیم های موفقیت، یک عکس یا این که فیلم از روش سیم کشی و سوکت ها بگیرید تا موقع نصب موفقیت نو به ایراد بر نخورید. سوکت ها به طور سوکت-قفل بر روی موفقیت قرار دارا هستند که برای گشودن آن کافی میباشد طبق عکس های پایین سوکت-قفل را با پیچ گوشتی بالا بزنید تا قفل آزاد خواهد شد. آن‌گاه به راحتی بقیه سوکت ها رو از جا در بیاورید.

بازدید : 9
چهارشنبه 29 فروردين 1403 زمان : 15:50


انگیزه پوسیسدگی ماشین لباسشویی سامسونگ
پوسیدگی مو جود بر روی درب یا این که بدنه دستگاه ماشین لباسشویی به خیال مواقعی که در تحت مشاهده میکنید نمایندگی لباسشویی هیوندای در مشهد ساخته شده است:

رطوبت زیاد اطراف
خروج آب از پشت لوله های ورود و خروج آب
فساد لاستیک بدور درب
عدم رعایت نظافت محیطی
پاک نکردن و کم آب نکردن رطوبت های دستگاه
نحوه حل پوسیدگی ماشین لباسشویی
برای رفع اختلال پوسیدگی یا این که زنگ زدگی درب یا این که بدنه ماشین لباسشویی 2 خط مش وجود داراست:

1- ردوبدل درب یا این که بدنه

2- تعمیر پوسیدگی

بده بستان درب یا این که بدنه
یک کدام از طرز های حل ایراد پوسیدگی درب یا این که بدنه ماشین لباسشویی، ردوبدل میباشد. ولی به هیچ عنوان راه مناسبی وجود ندارد چون ممکن میباشد به هیچ عنوان قطعه تعویضی پیدا نشود و در صورتیکه پیدا خواهد شد دارنده هزینه سنگینی خواهد بود.

به همین انگیزه اکثر وقت ها تکنیسین های تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ به مشتریان میگویند که ایراد پوسیدگی دستگاه قابل تعمیر نمی‌باشد.

تعمیر پوسیدگی ماشین لباسشویی سامسونگ

زنگ زدگی ماشین لباسشویی
زنگ زدگی ماشین لباسشویی به عنوان مثال مشکلاتی میباشد که در زمان بر برهه زمانی برای این دستگاه به وجود میاید. زنگ زدگی درب یا این که بدنه به گذر زمان فرصت به بقیه نقاط دستگاه نفوذ می نمایند و سبب میشود واحد سنجش پوسیدگی یا این که زنگ زدگی یک‌سری موازی شود. شایسته ترین شغل این میباشد که هرچه سریع خیس نسبت به رفع خلل پوسیدگی یا این که زنگ زدگی ماشین لباسشویی مبادرت خواهد شد.

دست اندرکاران اثر گذار در زنگ زدگی ماشین لباسشویی
به عنوان مثال مواقعی که اثر متعددی در زنگ زدگی درب یا این که بدنه ماشین لباسشویی دارا‌هستند می شود به مفاد تحت اشاره کرد:

رطوبت داشتن دائمی بدنه دستگاه
منزه نکردن آب جانور بر روی بدنه دستگاه
مرطوب بودن و تر بودن محل قرار گیری ماشین لباسشویی
موردها بالا که بیان شد از وسیع ترین انگیزه های زنگ زدگی درب یا این که بدنه ماشین لباسشویی است.

چاره های رفع زنگ زدگی ماشین لباسشویی
برای رفع بدون نقص زنگ زدگی لباسشویی 2 راه‌حل وجود دارااست:

تعمیر زنگ زدگی
ردوبدل درب یا این که بدنه لباسشویی

بازدید : 1
دوشنبه 27 فروردين 1403 زمان : 10:18


تسمه
از تسمه برای اتصال دیگ به موتور به کار گیری می‌شود. تسمه یا این که معمولی و یا این که یکسری ردیفه میباشد و اکثر اوقات از پلاستیک ساخته می‌شود. ممکن میباشد این تسمه با سپری شد مجال از مکان خویش دربیاید یا این که وا رفته گردد و همین سبب خواهد شد که چرخش دیگ شست و شو صداهای غیر معمولی ساخت نمایندگی لباسشویی هیوندای در مشهد و ساز نماید.

ماشین لباسشویی را از برق بکشید، پنل دسترسی را گشوده فرمائید و تسمه را از ججای خویش دربیاورید و آن را پژوهش نمایید که تاثیر سوختگی پاره‌گی یا این که فرسایش روی آن وجود نداشته باشد. در حالتی که هر کدام از این اثرها را مشاهده کردید تسمه بایستی بده بستان خواهد شد.
مبلغی موتور، مبلغی شفت و مبلغی پمپ
در ماشین لباسشویی های تسمه ای، مبلغی موتور به تسمه متحرک و گاهی هم به تسمه پمپ یاری می نماید. درصورتی که گرد و خاک یا این که ذرات لاستیکی روی این مبلغی گردآوری گردد هنگام فعالیت کردن موتور صدای جیغ مانندی ساخت می‌شود. در حالتی‌که در هنگام استارت به عمل، در زمان تخلیه آب و یا این که چرخش دیگ ماشین لباسشویی این سیرتکامل صدا ساخت و ساز می نماید بایستی مبلغی های آن آیتم نظارت قرار گیرند.

برای رسیدگی مبلغی آغاز ماشین لباسشویی را از برق بکشید. اینک پنل دسترسی را درآورده و تسمه را از مبلغی مستقل نمائید تا بتوانید ظریف آن را تحقیق فرمایید. نظارت نمائید که اثر ها سوختگی، فرسایش یا این که زخم دیدگی روی آن وجود نداشته باشد. ممکن میباشد چربی یا این که گرد و خاک محیط مبلغی را فرا گرفته باشد. مجموع این ذرات را از مبلغی و محیط آن تمیز فرمایید. چنانچه آدرس از زخم دیدگی وجود داراست می بایست مبلغی را بده بستان فرمائید.

موتور
موتور مهم ماشین لباسشویی های درب از بالابرای فعال‌سازی ترانسمیشن، چرخاندن سبد شست و شو و در بعضی سبک ها برای فعال سازی پمپ تخلیه به فعالیت می رود. در ماشین لباسشویی های درب از جلو، موتور موجب راه‌اندازی تسمه ای می گردد که مبلغی مخزن شست و شو را تکان میدهد.

در حالتی که موتور حاد گردیده باشد هنگام استارت به عمل آن نوعی صدای هوممم یا این که وز وز شنیده می گردد. بعضی وقت ها این صداها با بوی سوختگی نیز هم پا میباشند. موتور دارنده یک اورلود حرارتی میباشد که هر فرصت جریان مازاد را حس نماید برق سیم پیچ را جدا می نماید و موتور ناگهان سکوت می‌شود. این نقص‌ قادر است به انگیزه فساد یا این که فرسایش یکی قطعات جایزه موتور یا این که خویش موتور به وجود بیاید.

کلاچ
کلاچ وظیفه دارااست گیربکس و دیگ شست و شو را به همدیگر متصل نماید. کلاچ ممکن میباشد به گذر زمان فرصت فرسوده خواهد شد. همین موضوع موجب می‌گردد زمانی دیگ میچرخد یا این که چرخش آن آحاد می‌شود صدای بلندی شنیده گردد.

یک کدام از دیگر از نشان های وخیم بودن کلاچ لرزش نصیب زیرین ماشین لباسشویی و اندکی بوی سوختگی میباشد. برای رسیدگی کلاچ بایستی نخستین ماشین لباسشویی را از برق بکشید و محل قرار تصاحب کردن کلاچ را پیدا فرمایید.

کلاچ معمولاً تحت دیگ بیرونی و متصل به تیم مشوق تسمه میباشد. برای دسترسی به کلاچ می بایست موتور و تیم ترانسمیشن را خارج بیاورید. به طور چشمی کلاچ را تحقیق فرمایید و ملاحظه کنید که مصدوم و سوخته میباشد یا این که خیر. در حالتی که این سیرتکامل اثرها وجود دارا هستند گروه کلاچ را بده بستان نمایید.

شیر ورودی آب
در صورتی وقتی که لباسشویی آب گیری می نماید صدای متعددی می شنوید احتمال داراست که ایراد از شیر ورودی آب باشد. زیرا این شیر محل عبور آب میباشد ممکن میباشد با سپری شد مجال مواد معدنی در درون آن گردآوری شوند و رسوباتی را تولید نمایند. همین موضوع موجب می گردد که لباسشویی هنگام آب گیری و شست و شو صداهای غیر معمولی ایجاد نماید. در صورتیکه روزنه ورودی آب وخیم گردیده است مورد نیاز میباشد که آن را تعمیر نمایید.

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 22
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 46
  • بازدید سال : 99
  • بازدید کلی : 99
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی